návod k přihlášení
na veletrh
pro vystavovatele

GAUDEAMUS BRNO 20. - 23. 10. 2020

JAK SE NA VELETRH PŘIHLÁSIT?


1. Vyberte si a rezervujte umístění stánku

  • Nahlédněte do plánku pavilonu a vyberte si vhodné umístění stánku.
  • Pavilon je rozdělen na "sektory" o různé ploše vyznačené v plánku spolu s číslem sektoru. Je možné spojit několik sektorů dohromady a vytvořit větší plochu. Na některých místech je možné sektory i rozdělit, nebo zmenšit jejich plochu (toto s námi prosím vždy předem konzultujte). Vybírat je možné pouze z volných sektorů, označených zelenou barvou.
  • Jakmile vyberete vhodný sektor, zadejte jeho číslo spolu s plochou a Vašimi údaji do rezervačního formuláře. Po vyplnění formuláře Vás budeme nejpozději do 24 hodin kontaktovat a rezervaci Vám potvrdíme. V případě problému Vám nabídneme jinou vhodnou alternativu.
  • Číslo sektoru, není číslem Vašeho stánku! Číslo stánku Vám přidělíme po ukončení rezervací všech vystavovatelů.
  • Rezervaci můžete provést také telefonicky na čísle 545 176 136 nebo e-mailem: info@gaudeamus.cz. Rezervace je nezávazná.
  • Pokud potřebujete poradit s výběrem místa, nebo si nejste čímkoliv jisti, kontaktujte nás. Rádi Vám pomůžeme.


2. Rezervujte si termín přednášky

  • Přednášky jsou dlouhodobě nejefektivnějším způsobem komunikace s návštěvníky veletrhu. Probíhají ve dvou sálech pro 300 osob v pavilonu P.
  • Nahlédněte do programu přednášek a vyberte si volný termín přednášky. Přednášky probíhají v obou sálech, každý den veletrhu od 8:00 do 16:00 a poslední den veletrhu od 8:00 do 14:00. Přednáška může mít délku 10-40 minut.
  • Požadavek na rezervaci přednášky můžete zadat do rezervačního formuláře spolu s rezervací plochy nebo nás kontaktovat na čísle 545 176 136
    nebo e-mailem: info@gaudeamus.cz.
  • Termíny přednášek doporučujeme rezervovat co nejdříve. Obvykle jsou termíny rychle obsazeny.


3. Potvrďte svoji rezervaci

  • Vaši nezávaznou rezervaci můžete potvrdit kdykoliv do 30. 9. 2020 objednáním expozice včetně souvisejících služeb prostřednictvím systému on-line objednávky a následným zasláním podepsané smlouvy o účasti na výstavě. Pokud rezervaci potvrdíte do 16. 6. 2020, získáváte ceny zvýhodněné o 20 %.
  • Přístup do systému on-line objednávky Vám zašleme po potvrzení Vaší rezervace.
  • Do objednávky vyplňte kontaktní a fakturační údaje, Vámi vybrané číslo sektoru, velikost plochy, termín přednášky a další vybavení a služby, které si přejete objednat. Po odeslání objednávky Vám vygenerujeme pdf potvrzení a formulář smlouvy o účasti na výstavě. Oba dokumenty vám zašleme k vytištění
    a podepsání.
  • Oba dokumenty můžete zaslat poštou nebo nascanované e-mailem.
  • Po přijetí objednávky a smlouvy Vám zašleme jednu potvrzenou kopii zpět spolu se zálohovou fakturou.


4. Využijte všechny možnosti k Vaší propagaci

  • Veletrh Gaudeamus Vám nabízí mnoho možností propagace Vaší instituce nad rámec výstavní expozice a přednášek. V ceně stánku jsou všichni vystavovatelé zařazeni do seznamu vystavovatelů na www.gaudeamus.cz, v mobilní aplikaci Gaudeamus Guide a v tištěném i elektronickém katalogu veletrhu.
  • Pokud potvrdíte svoji rezervaci do 16. 6. 2020 budete zařazeni do propagačního katalogu veletrhu, který je rozesílán na všechny SŠ, VŠ, VOŠ a úřady práce
    v České republice. K této zásilce můžeme přidat i Vaše propagační materiály.
  • Zadejte si seznam Vašich studijních oborů do rejstříku oborů, který je podkladem pro vyhledávač studijních oborů na www.gaudeamus.cz. Návod k vyplnění údajů je k dispozici ZDE.
  • Vyplňte údaje o Vašich fakultách pro větší zviditelnění Vaší instituce.
  • Další možnosti propagace najdete v objednávce účasti na výstavě.
  • Pokud potřebujete s čímkoliv poradit, kontaktujte nás na čísle 545 176 136, nebo e-mailem: info@gaudeamus.cz.

JAK SPRÁVNĚ VYPLNIT ON-LINE OBJEDNÁVKU?

 

Přílohy objednávky ke stažení


Vytištěné potvrzení objednávky účasti na výstavě a smlouvu o účasti na výstavě prosím zašlete poštou, ve dvou podepsaných vyhotoveních, na adresu organizátora veletrhu. Dokumenty je také možné zaslat nascanované e-mailem na: info@gaudeamus.cz. Dokumenty prosím doručte nejpozději 30. září 2020.

DŮLEŽITÉ INFORMACE O VELETRHU

DŮLEŽITÉ TERMÍNY

16. 6 .2020
Uzávěrka objednávek za zvýhodněné ceny

10. 7. 2020
Dodání podkladů pro propagační zásilky

24. 8. 2020
Dodání podkladů pro tisk expoziční grafiky

28. 8. 2020
Dodání podkladů do tištěného a elektronického katalogu

30. 9. 2020
Uzávěrka objednávek expozic

 

ZPĚT NA INFORMACE PRO VYSTAVOVATELE

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace